søndag 3. juni 2012

Give away hos meg!


Eg er så heldig å få ha GIVE AWAY på bloggen min!


Du kan vinne et mor og barn smykke! fra http://www.prinsessehermine.no/



For å vinne må du ha lodd, for å få lodd gjør følgende:



1 lodd: Kommenter dette innlegget

(er du anonym må eg ha ei E-post adresse slik, at eg kan finne deg om du vinner).

1 lodd: Lik prinsesse Hermine på Facebook

2 lodd: Link til min give away på din blogg.

(Ingen lodd for å være\bli følger denne gangen, siden det er Prinsesse Hermine som gir bort gaven! Blir selvfølgelig kjempeglad, om noen velger å bli følger).

Vær snill å skriv hvor mange lodd du skal ha;-)

Trekning 15. Juli.

Lykke til!

"Miraklem".


54 kommentarer:

  1. Ååå, de smykkene er jo bare noe av det vakreste! Krysser fingre og håper på å vinne :)

    3 lodd på meg da.

    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Yes:)Dei smykka er so fine!!!Prøver lykka med 4 lodd♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. 2 lodd til meg, flotte smykker dette! Skal like på Face;)

    SvarSlett
  4. Så nydelig smykke, jeg prøver lykken med ett lodd :)

    mvh Kristin
    kristin_sp@hotmail.com

    SvarSlett
  5. For ett fint smykke:-) Prøver lykken med 4 lodd jeg.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  6. Åååååh, ønsker meg-ønsker meg et mor og sønn smykke...selv om min kjære sønn kommer til å komme med noen bevingende ord...som "seriøst!?" eller "hallo", eller bare ta sin lille parodi-dans på min "jeg-er-så-lykkelig"-dans.
    Jeg linker på begge bloggene mine. Så da blir det 3 lodd på meg, jeg har ikke Facebook. Til gjengjeld sparer hun noen perler, for jeg har bare ett barn!
    Ønsker deg en fiiin uke!!!
    Klem, M

    SvarSlett
  7. Midt i blinken, et nydelig smykke, et slik ønsker jeg meg! Prøver derfor lykken med 4 lodd:))

    SvarSlett
  8. Ååå for et nydelig smykke!
    Krysser både fingrer og tær for vinnerlykke. 3 lodd.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. Smykkene er så søte;)

    2 lodd på meg.

    Ha en fin junniuke;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  10. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  11. Så fint smykke. Jeg tar ett lodd.
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  12. Hei
    Så nydelig smykke :) Jeg prøver lykken med 2 lodd jeg...ett for kommentar og 1 for å like siden på fb :)
    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Fint smykke som eg kunne tenke meg å vere med i trekninga på. Tek to lodd eg:-)) Janne Tove

    SvarSlett
  14. 2 lodd på meg, krysser fingrene for vinnerlykke. Link til inlegg på bloggen min: http://gadgetgirls.blogspot.no/2012/06/giveaway-mor-og-barn-smykke.html

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg tar med meg to lodd og krysser fingrene :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  16. Helt utrolig nydelige de smykkene der!
    Liker Prinsesse Hermine på facebook.
    Men har ingen blogg, men delte giveawayen din på facebook.
    https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/profile.php?id=100003924829065&sk=wall
    Så kanskje det teller som 4 lodd? :)
    Ønsker deg en flott uke!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  17. To lodd!

    Mvh,
    Ole-Martin
    olejen(#)live.no

    SvarSlett
  18. Prøver lykken ed et lodd jeg;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  19. Søtt smykke :)

    Likt siden på FB så er to lodd på meg :)
    Krysser fingrer <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  21. 2 lodd:) vakkert smykke.
    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Elsker :))) to lodd til meg! Hyggelig at du stakk innom på min giveaway også!

    SvarSlett
  23. Så koselig at du vil være me på give awayen min :)
    Tar gjerne ett lodd hos dæ å!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  24. Stilig smykke. To lodd til meg, tusen takk. d

    SvarSlett
  25. Jeg prøver med meg 2 lodd! :)

    lotteolsenphotography@gmail.com

    SvarSlett
  26. Hei :-)

    ♥ ♥ ♥ Kjempesøte smykker, derfor vil jeg gjerne få være med i trekningen.
    Takker ja til 2 stk lodd. Ha en riktig GOD HELG!♥ ♥ ♥

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  27. 2 lodd på meg!
    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Nydelig smykke. Vil gjerne være med på trekningen. Tipser også om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com


    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  29. Åhhh så nydelig, både smykket og symbolikken!!
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen med full pott - 4 lodd.
    Riktig god helg :)

    SvarSlett
  30. Tre lodd på meg, hurra :)
    http://jeg-er-med.blogspot.no/

    Ha en fortreffelig uke :)

    SvarSlett
  31. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen. 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  32. Smykket er nyydelig:)
    Jeg vil gjerne ha 4 lodd.

    SvarSlett
  33. Det smykke stått høyt på ønske lista:).
    fam.harveland@gmail.com.
    2 lodd

    Anne

    SvarSlett
  34. Kjempefint smykke, vil gjerne delta med 2 lodd :)


    bente.pru@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg prøver lykken og trekker 2 lodd.
    ( \_/ ) Liker på Facebook og kommentar :)
    (=’.'=) Kjempe søtt smykke...
    («)_(«) Ønsker deg en videre fin uke videre og en kjempe fin sommer
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  36. 1 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  37. Heisann!
    TO lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  38. Fantastisk fint !<3 1 lodd
    hanneob@live.no

    SvarSlett
  39. Nydelig smykke - jeg deltar med 1 lodd :)

    SvarSlett
  40. Hei jeg blir med så klart.Vakkert smykke. 1 lodd til meg. Håper du har en fin sommer. :) Klem

    SvarSlett
  41. Klart jeg vil bli med på det, Flott smykke.
    Jeg blir med med 2 lodd.
    Ha en flott dag og ei fortsatt fin uke.
    Klem Berit

    SvarSlett
  42. Så hyggelig med Give Away! Jeg blir med og tar 2 lodd! Linker til deg jeg da! Koselig smykke! Har du husket å delta på Give Awayen min?

    Ha en fin uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  43. Nydelig! Slenger meg på med 2 lodd = kommentar og liker på fb.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  44. Blir gjerne med å prøver lykken 3 lodd til meg.
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  45. Prøver lykken med ett lodd!

    SvarSlett
  46. Vil gjerne vere med i trekning, 1 lodd på meg:))

    SvarSlett
  47. Vill gärna ta en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Prøver lykken med 1 lodd idag:-) Ha en riktig fin kveld!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  49. Tar et lodd eg og.Håper det er vinnerloddet.

    Hilsen Irene.

    haevense@online.no

    SvarSlett
  50. Takk at du minner oss på det.
    Trudde eg hadde tatt lodd her..

    1 lodd til meg!

    sommarklem :-)

    SvarSlett
  51. 2 lodd på meg :D Krysser fingrene :D


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Jeg vil gjerne være med på denne,
    og trekker 2 lykkelodd!!
    Har dessverre ikke blogg.

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  53. To lodd på meg :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett